he didn't

förvirring, frustration som vandrar i huden
händerna

Will you dance with me?

vet inte vad som är riktigt
Inte van vid kylan, oviljan

take my hand and lead me

van att kunna gömma ansiktet i någons kyssar
känna att jag finns
mot någons hud
i brist på annat

och jag vet att jag kunnat
om jag velat

om jag låtit mig bryta regler
spela, leka

it'll fall to dust

men jag ville inte 
såra
döda det som ändå  kanske långsamt självdör

but only just

och allt vi nånsin behövde var ett dansgolv

if you dance with me


Kommentarer
Postat av: Magda

Jag sökte. Och fann.
En deppig natt.

Tack för fina texter.
Ibland påminns jag om mejsjälv.

Postat av: Anonym

åh, hej, tack, tack detsamma.

2006-08-01 @ 17:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback